Kerkdiensten

Iedere zondagmorgen is er om 10.00 een zondagse kerkdienst. Deze wordt in de Sionskerk gehouden. De voorganger in de kerkdiensten is meestal onze predikant, ds. Jan Minnema. Het zingen tijdens de de dienst wordt begegeleid op het orgel, het lied voor de dienst, het kinderlied wordt vaak muzikaal begeleid op de piano. De schriftlezingen worden indien mogelijk verzorgd door lectoren. De kerkdienst heeft een open karakter. Het Woord, de verkondiging en het gebed nemen een belangrijke plaats in maar de ontmoeting met de Eeuwige en de aanraking door de Geest is de essentie van de eredienst.

Kerkdiensten via internet

Het is mogelijk om kerkdiensten live of op een later tijdstip te beluisteren en te bekijken via kerkomroep.nl. Klik op de datum van de kerkdienst, die u wilt zien of beluisteren.

In de kerkzaal worden bezoekers gewaarschuwd dat er opnamen worden gemaakt van de kerkdiensten voor de gemeenteleden, die de diensten niet zelf meer kunnen bezoeken. Daarbij wordt de privacy zoveel mogelijk gewaarborgd. Vragen en opmerkingen kunt u melden bij de scriba.

Avondmaalsvieringen

De Avondmaalsvieringen worden aangegeven in de agenda per Kerkdienst:

Doop-, trouw- en rouwdiensten

Informatie over doop-, trouw- en rouwdiensten kunt u ontvangen via de predikant ds. Jan Minnema.

predikant

scriba