Huur mogelijkheden van de Sionskerk

Verhuur van de Sionskerk en de
bijgebouwen van de Protestantse
Wijkgemeente De Bron aan de
Jacob Catslaan 73 in Zeist.

Als u voor uw vereniging, bedrijf of privé op zoek bent naar een geschikte ruimte voor een concert, repetitie, vergadering, cursus, feestje of kinderpartijtje dan kunt u uitstekend bij ons terecht.
De Sionskerk beschikt over de volgende ruimtes:

1. Kerkzaal: De kerkzaal is geschikt voor 280 personen in een vaste opstelling. Het liturgisch centrum is uit te breiden met een podium van 20m2. Dit podium kan ook in diverse opstellingen gebruikt worden op het liturgisch centrum. Er is een Bösendorfer vleugel aanwezig en een Flentrop orgel. Vanwege de alom geroemde akoestiek is de kerkzaal uitstekend geschikt voor het geven van concerten, het houden van repetities van o.a. koren en muziekgezelschappen, presentaties en zeker ook als trouwlocatie.
In de kerkzaal zijn moderne media en audio apparatuur aanwezig.

2. Wijkzaal: In de wijkzaal kunnen max. 40 personen. Deze ruimte kan door middel van een schuifwand opgedeeld worden in 2 ruimtes. Ruimte1 voor 30 personen en ruimte 2 voor 10 personen.
Zeer goed te gebruiken voor vergaderingen, lezingen, cursussen en het vieren van een verjaardag, geven van een huwelijksfeest, of kinderpartijtje etc.
De wijkzaal beschikt over een beamer, projectiescherm, geluidsapparatuur voor zowel spraak als muziek en een piano. Er is een moderne keuken met een koffiezetapparaat (capaciteit van 2 keer 80 kopjes), mogelijkheid om thee te zetten, inductie kookplaat, koelkast en vaatwasser. Er is voldoende serviesgoed aanwezig.

3. Catshuis: deze ruimte is geschikt voor 16 personen en voorzien van een keukenblokje met koffiezetapparaat en vaatwasser. Geschikt voor bijv. een kleine vergadering, het geven van muziekles, het houden van een verjaardag of kinderfeestje etc.

De hierboven genoemde aantallen gelden onder normale omstandigheden.

Tijdens het gebruik van een van de ruimtes dient er altijd minimaal 1 BHV’er aanwezig te zijn. Dit kan door de gebruikers zelf verzorgd worden of de beheerder regelt het voor U. (zie tarievenoverzicht)

De zalen zijn voor dagdelen, hele dagen of een combinatie ervan te huur. Ook zijn de ruimtes voor een heel seizoen te reserveren.
Desgewenst kunnen wij de catering voor u verzorgen.

PDF:

Verhuur zaalruimte kerkgebouw

Johan Boogaard is verantwoordelijk voor het verhuur van de Sionskerk. Gaarne met hem contact opnemen voor het gebruik en mogelijkheden. Tel: 06-28437932 Mail: scribadebron@ziggo.nl