Eten in de wijkzaal

Elke 4e vrijdagavond van de maand. (uitgezonderd december) zie agenda voor actuele data en tijden https://wijkgemeentedebron.nl/agenda.

Bezoek ons gezellige restaurant in de wijkzaal van de Sionskerk. Ooit begonnen om de nieuwe stoelen in de kerk te verdienen, is het nu een vaste gewoonte geworden. Gezelligheid, gemeente zijn onder het genot van een eenvoudige voedzame maaltijd. De commissie stelt per seizoen een menukaart samen. Vooraf een drankje, daarna het hoofdmenu en een heerlijk toetje. Koffie en thee als afsluiting.

Het restaurant is weer geopend vanaf 17.30 uur. De maaltijd begint om 18.00 uur. Opgave verplicht !

Verder bieden wij een uitstekende haal- en brengservice. Als u gehaald wil worden belt u naar Nico van Amersfoort of Jan van den Berg.

Opgeven kan ook per mail bij Jan van den Berg.

Op 1e Paasdag is er een Paasontbijt voor alle gemeenteleden. Inlichtingen via de scriba Johan Boogaard.

afbeelding van Jan van den Berg
M: 06-53936588