U bent hier

Gemeenteweekend

Door: Webmaster wijkg..., 2 weken 1 dag geleden

BRON-Gemeenteweekend: We hebben inmiddels 53 aanmeldingen voor het gemeenteweekend! Wauw!
De grootste groep is er van vrijdagavond 31 mei tot zondagmiddag 02 juni en een gedeelte komt ons gezellig aanvullen op de zaterdag. Het programma is bijna in kannen en kruiken en we staan te popelen. Alle (weekend- en zaterdag-) deelnemers hebben de eerste brief met informatie over de mail ontvangen.

Mist u deze, wilt u dat dan z.s.m. laten weten?

Denkt u nu: daar wil ik eigenlijk ook wel naar toe? Dat kan nog, meld u snel aan via christivaniperen@hotmail.com of 06-42312685.
Uiteraard is iedereen welkom op zondag 02 juni voor de kerkdienst in de Betteld in Amerongen (De Sionskerk is die dag gesloten) voor de dienst en aansluitend een lekkere lunch. We kijken er naar uit!

De voorbereidingsgroep bestaat uit Annemarie en Peter, Joost D., Jenneke, Ilona, Greet en Christi

vrijdag, 31 mei, 2024 - 19:00 tot zondag, 2 juni, 2024 - 14:00